Forumindex http://www.nailheads.nu
Ett forum för hotrods, customs & dragracing

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Fler Hot Rod Reunion-bilder

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Bilder
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
jimcg

Från: Eskilstuna

InläggSkrivet: Mån Jul 20, 2009 11:22    Rubrik: Fler Hot Rod Reunion-bilder Svara med citat

Här kommer våra bilder från Malmby (la dom i separat tråd eftersom det blev lite väl många). Vi var förbi din bil två ggr Storbäcken, men såg ingen Johan. Själva stod vi precis till vänster om starten.

Apropå:
Henry J skrev:
Nackdelen är väl alla junkbilar som släpps in å tar plats för mera riktiga fordon! Sad

så blev vi nekade att åka in just av den anledningen, fast med lite annan formulering. Den unga grabben vid infarten sa att Kjelle helst bara ville ha in roddar och att vi skulle parkera utmed infartens sidor. Men vi smög in ändå... Rolling Eyes Med andra ord bidrog vi väl till att öka på andelen fordon av fel typ, sorry.

Här kommer bilderna! //Jim

Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Henry J

Från: Harmånger

InläggSkrivet: Mån Jul 20, 2009 12:08    Rubrik: Re: Fler Hot Rod Reunion-bilder Svara med citat

jimcg skrev:
Här kommer våra bilder från Malmby (la dom i separat tråd eftersom det blev lite väl många). Vi var förbi din bil två ggr Storbäcken, men såg ingen Johan. Själva stod vi precis till vänster om starten.

Apropå:
Henry J skrev:
Nackdelen är väl alla junkbilar som släpps in å tar plats för mera riktiga fordon! Sad

så blev vi nekade att åka in just av den anledningen, fast med lite annan formulering. Den unga grabben vid infarten sa att Kjelle helst bara ville ha in roddar och att vi skulle parkera utmed infartens sidor. Men vi smög in ändå... Rolling Eyes Med andra ord bidrog vi väl till att öka på andelen fordon av fel typ, sorry.

Här kommer bilderna! //Jim

Med Junkbilar så syftade jag på ruttna 70-tals raggar-capricer, 240 volvos å vanar mm. Inte en 55:a Cheva eller en 50:a Cheva!

Fina bilder du knäppt. Fast inga på våran lilla hörna?? Crying or Very sad

Såg er som hastigast när jag gick för å frukosta. Men senare när jag gick förbi igen så kom en polare å börja surra å sen vart d liksom bortblåst i huvudet! Embarassed
jimcg

Från: Eskilstuna

InläggSkrivet: Mån Jul 20, 2009 16:17    Rubrik: Svara med citat

Vilken tur, då behövde man inte skämmas för att man inte hade Rod då. Very Happy

Jag håller med om att det var en del märkliga fordon där. Kjelle kanske borde ha preciserat sina önskemål tydligare. Får se hur det blir nästa år - kanske blir tuffare vid insläppet då. Det hade tydligen varit strul på fredagkvällen - nån som bl a hade klippt av elkabeln till glassförsäljarens vagn. Och jag hörde Kjelle säga till en annan man att "vi börjar få in fel klientel här".

Nej jag missade er hörna. Jag gick och försökte minnas rodden. Du hade ju lagt ut bild på vilken rod du skulle åka med, men väl där kunde jag inte minnas hur den såg ut...

//Jim
Till överst på sidan
Henry J

Från: Harmånger

InläggSkrivet: Mån Jul 20, 2009 16:32    Rubrik: Svara med citat

jimcg skrev:
Vilken tur, då behövde man inte skämmas för att man inte hade Rod då. Very Happy

Jag håller med om att det var en del märkliga fordon där. Kjelle kanske borde ha preciserat sina önskemål tydligare. Får se hur det blir nästa år - kanske blir tuffare vid insläppet då. Det hade tydligen varit strul på fredagkvällen - nån som bl a hade klippt av elkabeln till glassförsäljarens vagn. Och jag hörde Kjelle säga till en annan man att "vi börjar få in fel klientel här".

Nej jag missade er hörna. Jag gick och försökte minnas rodden. Du hade ju lagt ut bild på vilken rod du skulle åka med, men väl där kunde jag inte minnas hur den såg ut...

//Jim

Så här såg den ut... Mr. Green

PS" Åkte den Mörkblåa 46:an i bakgrunden hem "DS

Men nästa år ska jag ta mig faan ha eget åkdon dit!
storbäcken

Från: Robertsfors

InläggSkrivet: Mån Jul 20, 2009 21:24    Rubrik: Re: Fler Hot Rod Reunion-bilder Svara med citat

jimcg skrev:
Vi var förbi din bil två ggr Storbäcken, men såg ingen Johan.

Vi var inte där så länge så vi var mest ute å sprang runt och försökte hinna se så mycket som möjligt! Jag såg vart era bilar stod men såg ingen som verkade tillhöra bilarna just när vi passerade, de var ganska i början av strippkörningen så ni såg säkert på de just då.
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Hot Rod Nisse

Från: Karlstad

InläggSkrivet: Lör Aug 08, 2009 17:37    Rubrik: Svara med citat

Titta, en rysk Zim med finska plåtar... roligt att den kom med på bild !! Very Happy

Hot Rod Nisse,s link and pics http://www.zz-rod.com
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Bilder Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet